Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-24, 13:58   #1
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3627
Standard

Ny travsajt = spelvärde.se


http://www.spelvarde.se/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sandro (+15)
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 14:06   #2
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Bra att de bara kör v86 o v75, sen uppdateras rankingen en timme före spelstopp. Men 150kr för 1 omgång V75 tips?????? Lite för mycket

Dem bjuder på alla v86 tips fram till 22 maj.

Senast redigerad av trance_error den 2014-03-24 klockan 14:25.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 14:11   #3
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Ännu en betaltjäst skall konkurrera om spelarnas pengar. Som om det inte räckte med Spelarservice, Travtjänsten, Travspetsen, Ögat, Snoken, Dagens Spel, Spelguiden, Travinfo, Tipsaren, Ronden, Vitippa, Guiden och vad jag nu har missat.

Ambitiöst i början, och det här är väl vad jag tror att Ronden skulle behöva för att rycka upp sig. (Bloggar från aktiva, seriösa sena spelförslag, podcaster, djupa analyser och kända spelarnamn). Nu lägger man det vid sidan av. Jag är inte alls säker på att den här produkten kommer lyfta, konkurrensen är stenhård. I den mån den lyfter riskerar Ronden att sjunka när utvecklingsresurserna läggs på det nya. Ronden känns ju tyvärr ganska "trött" idag.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5), Bridgeman (+5)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 14:27   #4
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Ett namn som förpliktigar på ett annat sett än de andra tjänsterna. Men upplägget känns väl mer fräscht än konkurrenternas som förmodligen snabbt blir tvugna att följa efter.
Co-creation där kunderna själva är med och interagerar och fler kommunikationskanaler som podcasts ligger väldigt mycket i tiden i en annars väldigt trendtrög bransch.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+1), Farnod (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 17:01   #5
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 883
Sharp$: 5159
Standard

Viroid
och vad jag nu har missat.


Stora Vinster + lajven glömde du, finns säkert fler


vad kostar det att köpa alla

-internettips V75

blir nog ganska många kronor om man skall köpa alla, kanske lika bra köpa Harry Boy
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 22:31   #6
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Timonen skrev en travkrönika för pokermagazine för några år sedan. Tyckte han levererade riktigt riktigt vassa vinnare i den krönikan och saknat hans tips sedan dess. Därför tror jag denna tjänst kan bli riktigt bra (om han nu har konserverat sitt travkunnande dvs).

Att konkurrera ut travtjänsten och Spelservice borde inte bli jätte svårt då jag tycker deras rankingar brukar vara så där. Storvinster känns hetast av befintliga betaltjänster tycker jag.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 22:35   #7
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Timonen som ger tips om v86 också?

Senast redigerad av trance_error den 2014-03-24 klockan 22:36.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-26, 00:07   #8
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Timo är outstanding, helt utanför tävlan. Men risken är att han mättnar fort nu när han äger en pensionskassa vid namn Sahara som heter duga(del av men ändå)

Skämt åsido så tror jag inte ett smack på iden, det är alldeles för dyrt, och det är alltför många som lär sig hitta det dom skriver utan att betala fullt pris.

Det kan naturligtvis bli en utslagning av konkurrenter, men för att motivera det priset krävs analyser långt över Spelarservice mfl lyckas göra.

Jag personligen tror att det blir allt svårare för denna typ av informationsförsäljning, spelanalyser spelat ut sin roll, desto mer transparent hästsporten blir.

Framtiden ligger i att förvalta kapital för människor som vill spela, men inte orkar göra jobbet. Det är ju en riskkapitalinvestering så god som en annan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
overpace (+10)
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-26, 02:35   #9
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 436
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hatten1 Visa inlägg
Timo är outstanding, helt utanför tävlan. Men risken är att han mättnar fort nu när han äger en pensionskassa vid namn Sahara som heter duga(del av men ändå)

Skämt åsido så tror jag inte ett smack på iden, det är alldeles för dyrt, och det är alltför många som lär sig hitta det dom skriver utan att betala fullt pris.

Det kan naturligtvis bli en utslagning av konkurrenter, men för att motivera det priset krävs analyser långt över Spelarservice mfl lyckas göra.

Jag personligen tror att det blir allt svårare för denna typ av informationsförsäljning, spelanalyser spelat ut sin roll, desto mer transparent hästsporten blir.

Framtiden ligger i att förvalta kapital för människor som vill spela, men inte orkar göra jobbet. Det är ju en riskkapitalinvestering så god som en annan.
Mitt i prick! "Vill spela men orkar inte göra jobbet". Precis som herr overpace.

Hellre betala en fri andel i ett fungerande konsortium (travspelsfond) till kunniga och hårt arbetande, än betala överpris för tips/analyser som antingen är dåliga (=lågt spelvärde) eller sprids till "alla" så att odds och utdelningar massakreras (=lågt spelvärde).
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-26, 07:17   #10
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Att Timo kliver in kan bara bero på en sak, han vill finansiera sitt eget lir.
Även de som lirat in flera miljonvinster blir förr eller senare gula, jag känner några sånna i alla fall.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 15:04   #11
 
Reg.datum: apr 2016
Inlägg: 36
Sharp$: 1262
Standard

Väcker liv i en död tråd, vad tycker ni som använder spelvärde? Har ni gått + på det? Isåfall vilka tips köper ni? Någon som testat deras v64?
Empab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 19:03   #12
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Jag rankar nu mer Spelvärde som bästa travtjänst. Mest komplett och genomarbetade tips samt även bäst träff på sina tips i år. Satte ju 7an förra lördagen som var lite pricken över i:et. Stora Vinster har dock fortfarande bäst värmningsinfo och sista minuten uppdateringar.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-07, 21:25   #13
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2930
Standard

Problemet med speltjänster är att de inte ligger i rimlig prisnivå vare sig för gemene man att köpa tjänsten och lira systemen som bjuds. Skrattade högt i går när jag följde Eskil Hellbergs chatt på Expressen. V75-systemet kostade typ fem lök och alla hästar han skrev om hade en bra chans.

Vad vill jag då ha sagt? Ja, att för mig är alla dessa tjänster och experter som ett stort grötigt moln i vilket det skriks kors och tvärs.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)

Senast redigerad av Staketkusken den 2017-05-07 klockan 21:42.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-08, 10:13   #14
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Så länge folk betalar så ...
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-08, 10:44   #15
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Betaltjänsterna har iaf koll på vad man ska fråga om i intervjuerna.
Jag vill kasta ut datorn när jag läser Guiden/Ronden inför V75 Momarken och det i random intervju med valfri norrman står "Samma balans och utrustning som senast".

Information som tex: "Bike första gången sen xx/xx 20xx" är också mycket värdefull information.

Tips och rank bör man väl jobba på själv, det är ju inte stor ide att skriva av någon annan
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td